..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Wednesday, June 24, 2009

hehe

post ini mengandungi ayat yg tak seberapa nak sedap di baca
dan ayat2 puji bapa sendiri
so dinasihati untuk bersiap sedia untuk membacanya
hehehehehe~


marah tak korg kalau flight dijangkakan terbang kol 11.35 tp dia terbang kol 12 lebih?
mestilah marah ok..lama ok tggu..
dlm flight tu aku pilih makan nasi beriani..dlm makan tu pon kapal dah start goyang sebab byk awan so aku relax jer la sebab dah biasa suma2 ni
sekali lepas makan gegaran makin kuat oooo perut goyang2 terasa nak terkeluar balik suma nasi beriani td..try makan gula2 still sama makanan tu dah sampai kerongkong..arrghh tak bleh jadik ni kene pegi toilet keluarkan sume yg nak kuar melalui mulut ni..pegi toilet dia tak mau kuar plak.. kapal gegar dan goyang lagik..lampu isyarat pegi ke tmpt duduk masing2 menyala-nyala..kuar dr toilet..seb baek tmpt duduk dekat ngan toilet kalau tak maunyer aku pengsan tgh2 kapal terbang tu..kecoh..duduk jer terus capai airbag sick tu..ready siap2 takot menyembur kang tak pasal2 busuk satu kapal..sekali sendawa baek punya terus keluar segala isi perut aku..tak abis kat situ aku buang beg yg pertama amek plak beg kedua..kapal dah nak mendarat tp isi perut ada lagi yg nak terkeluar ni..sendawa baek punya lagik sekali pastu terus abis satu isi perut aku keluar..amek ko..turun jer dari pesawat terus bergegas ke toilet sebab nak terkucil.. pastu amek bagasi..naik klia express..jumpa baba kesayangan kat kl central..dia belanja makan SUBWAY..sgt sedap oo.. ingatkan dia nak belanja makan SR sebab menuju kearah sana rupanya tak hampe pastu balk hotel la apa lagi..tmpt baba aku stay kat coronade kat bukit bintang dekat giler ngan sungei wang ngan low yat..ala nama pon bukit bintang mesti la dekat2 ngan tmpt2 ni..
pegi low yat lepas maghrib ingatkan nak tgk2 laptop tuk elly..rupanya baba aku nak beli terus.. dia belikan adik aku sony vaio KALER PINK ko..tp baba aku belikan aku something huahuahuahua..kalau taw dia ckp yer jer baek aku minta beli tv tuk kat utp..bleh tgk nur kasih ngan ghost.huahuahu..tp bende yg dia belikan aku ni mmg dah lama aku idam2kan..so bersyukur la..kalau bab2 shoping gadget ni mmg best kalau ngan baba aku.. sbb dia akan say yes for everything..hehehe..swap saja..hahaha..tp brg aku ni dia beli cash ok..hahaha..hehehe..sukak2..






-update pakai komp hotel so takde gmbr-
-oh yer hdd aku tertggl kat umah..emm-

No comments: