..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Saturday, August 8, 2009

..green is my new favorite color




its official..elianto takde kat klcc..tp ade kat midvalley [tp tu pon kat tengkat bwh sekali]
penat cari elianto kat klcc!!begini ceritanya

ari jumaat tu flight kol 1205tghari
pagi tu sempat lagik ke ofis jumpa org2 yang patut dijumpa
yerr...aku jumpa dia lagik..dan dpt _ _ _ _ _ dia _ _ _ _2!
pastu sampai kat KLIA kol 245 ptg oo confusing giler kalau dr KK ke KL [lagi suke kalau dari Sandakan ke KL]
pastu jumpa this pakistani couple minta tunjuk jalan..tetiba a cambodian guy who works at france as a programmer pon nak minta tunjuk jalan..ok jadi tourist guide jup..haha..
then dia kate nak g klcc..aku pon bawk la dia..then teringat..oo nak cari elianto la sekali..dan blind date itu..haha..
tetibe blond date tak jadik sebab dia ade hal..so aku pon pusing satu klcc cari elianto..tgk kat map takde..amek flyers pon takde..give up..balik kl central..makan kat subway..dan terus blk klang.. oh yer..aku buat touch and go..haha so takde keje..
sampai klang maksu amek pakai kete baru oo..keta apa tak ingat pastu maksu kate tv belom ade..arrgghhh mcm mana nak tgk Nur Kasih ni? seb baek ade Kak Zai..
anak dia comel gilerr..oohh ini cazen ku yang plg mude belah mak aku..

*acap*

keesokannya..
ok Fiqah kate nak blk lepas Zohor..aku plak still tak puas hati..kene cari gak elianto tu..
kebetulan maksu kene g sekolah..tumpang sekali..pegi komuter..pegi mid valley..
blind date kate jadi nak jumpe..so tggu punya tggu..dtg la dia..sebenarnya bukan blind date..tp jumpa kwn2 siber..haha..dia bwk kwn dia sekali..nama atif..makan kat subway bangsar..
dan inilah mereka...



mereka pose baek

tetiba


dan..


the one with fon is my siber fren..
si sharkslayer

pastu diorg antar aku blk ke mid valley sebab aku mmg nak cari gak elianto tu
dan akhirnya aku jumpa kaunter pertanyaan dan akak tu tunjuk kat mana..dari jauh aku dah nmpk dah..yeessss...ooo noooo melayang la duit aku ni...
hahaha.. yer melayang begitu sahaja..




pastu balik ke kl central tuk blk uto bersama Fiqah dan encik otromen nya..
dan sampai utp ngan selamatnya..
ok dah abis..tu jer nak cite..bye2..ngantuk..tp resume tak buat lagikk..takpe sok ade..sok jer la..
ok gud nite..






-elly, jgn marah ek-
-seronok dpt jumpe dia dan _ _ _ _ _ dia-

-sila jangan pandai2 letak huruf sesuke hati ek kat tmpt kosong di atas atau dimana saja-


3 comments:

Nur Afiqah said...

the gay guy is howt~

Nur Afiqah said...

eyh.. silap.. nk ckp acap sbnrnye.. :P

..pelangimerahjambu.. said...

eh..amboii
gtaw ngan incek otromen kang
hahahaha~!!