..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Friday, August 14, 2009

..lalalala..




..for the next three days started today..aku rasa byk lembaran lembaran kertas akan hilang begitu saja di booth2 jualan di utp jugak..tak perlu ke ipoh ataw ke kl untuk kehilangan lembaran2 kertas yang berwarna-warni tu..contoh nya mlm ni..aku dah kehilangan 2 keping lembaran kertas berwarna merah..tu pon tak cukup..siap pinjam org punya kertas lagik tu..ishk2..ini buat aku rasa susah hati ni..apa nak jadi ni..arrgghh..



-comel kannnnn-






-aku perlu dia disisi..tp itu dulu bukan skang-





2 comments:

Cikin said...

endang, itu kasut tu tersalah amik pair ke?naper sebelah ungu sebelah hijau?hehe

thepinklover said...

hahaha~
bukan kasut tu sebenarnya cik cikin
tp hiasan tu
dah takde kaler yang sepadan~
so amek jer la apa yang ade~