..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Monday, August 17, 2009

..ratu novela..



kau drama queen
kejap ok kejap emo
byk betul cite ko nak cite kat sume org
ko ingat sume org nak dengar sgt ke cite ko tu
basi tau tak
asyik-asyik cite yang sama
org lain pon bosan jugak tau
ko cite pasal org lain
ko tak sedar yang ko pon mcm tu
ko blaaah dr idup aku skang jugak
ooo aku lupa
ko mmg dah lama blaaahh dr idup aku
aku jer kesian kat ko dgr segala
rintihan
rungutan
carutan
makian
dan mcm-mcm lagik
sudah aku dah tak perlu nak dgr sume tu lagik
dulu masa aku masih care ko tak pernah la plak nak buat sume ni
skang aku dah mula lupakan ko
situ la ko nak cari aku
bosan tau takkkk!!!!
dah la wehhh!!!!







-post ni mmg emo..so?-
-ade kaitan ngan ko ker kalau aku emo?-

2 comments:

sarhanah said...

macam kawan baekkk sangatttt!!!

Hajar said...

hoho...
ni da jadik misteri nusantara ni..
menjejak org yg dimaksudkn endang ni.
tape2, ndang....
jangan emo..jom2.
kte g klas ethic ek..blaja care yg beretika dlm menghadapi situasi spt ni.