..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Monday, November 23, 2009

..dan akhirnya..



dan akhirnya.berakhir la satu perjalanan idup aku sebagai seorg pelajar. dan bermula la perjalanan idup aku sebagai seorg penganggur pulak.haha.skema ubi ayat.

td lepas jer paper terus pecut ke ipoh untuk menyelesaikan nazar.yer kepada yang tau nazar tu, tahniah untuk anda yer kerana tau apa nazar tu.yang tak tau.sila tanya kepada yang tau.ahaks.

lepas ni takkan jumpa lagik dak2 klas ni.dak2 umah.dan dak2 engin yang lain.sedih.gembira.sume ada ni.jumpa masa konvo jer la ek.huuuu..

dear it/is,
gud luck in life and your future,
sesapa yang kawen sebelum atau selepas konvo sila la jemput.insyAllah aku dtg ke majlis korg. [so korg akan dtg majlis aku sebab aku buat kat sabah..muahaha]..
jum report duty kat KLCC sesame kwn2.
yang dpt posting kat sabah nnt.jgn lupa contact.manala tau ade yang akan posting kat sn kan.
tak lupe jugak kepada yang nak bercuti, honeymoon or wutever kat sabah tu.jgn lupe contact.
we'll miss u guys very much..muah.sayang korg sgt2.

dear engineers,
gud luck in doing your upcoming fyp2.it is final year pain.but i know u guys kuat.mesti boleh punya.tahniah sebab jadi org paling senior dlm UTP buat masa ni, [utk undergrad la kan]
gud luck in finishing final semester.korg2 kalau ade yang kwen before grad tu sila la jemput jugak.[ade ke?..ahaks]..akan wendu korg jugak.jumpa time konvo nehh..muah..

buat yang terbaik dlm hidup.aku tau kita boleh!!
berusaha demi masa depan anak2 yer rakan2..





-terasa ringan kepala-

No comments: