..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Wednesday, December 9, 2009

..kalau la..




kalau la aku punya kuasa teleportation, aku ingin,

  1. pergi ke Paris untuk breakfast
  2. pergi ke New York untuk Lunch
  3. pergi ke London untuk Dinner
  4. pergi ke Kota Kinabalu setiap masa untuk berjumpa chenta
  5. dan ke Mekah untuk mengerjakan solat 5 waktu setiap kali masuk waktu.
kalau la aku punya wang yang banyak, aku ingin

  1. memenuhi befday wishlist saya. hahahaha~!!!
aktiviti saya di umah ketika ini:

  1. bangun pagi terus kemas umah
  2. tgk tv sambil makan
  3. main facebuk sampai lebam
  4. tgk tv sambil makan petang
  5. main facebuk sampai lebam lagik
  6. tgk tv sambil makan malam
  7. main facebuk lagik
  8. tidur
  9. ulangi aktiviti diatas...
bosan giler idup menganggur ni.
sesapa yang ingin ambil saya bekerja boleh hubungi saya di talian..
012-8-ingin-kerja..




-jumpa chenta tu best kan-

No comments: