..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Tuesday, January 26, 2010

KLIA part IV



.aha.yerp.ada lagi KLIA part IV.lalalala.
aku ke kl sebab nak report duty kat KLCC.haha.reporting of completion of study jer.
.dok kat UNISEL dua hari. kat klang sehari, sempat ke sekolah maksu before jumpe Intan kat KL central. jumpa Intan dan jalan2 kat Mid Valey. pastu ktorg g lepak kat umah Hajar, dan Nur.
besar la umah diorg.best.

dan end up kat KLIA kol 11 mlm.putar2 cari port baik punya nak landing.then termasuk kat Books and Magazines. tak tahu kenapa.tergerak hati nak baca Twilight Saga. tp dia ada jual Eclipse ngan Breaking Dawn jer. so aku beli Eclipse.hehe.at least ada lah keje nak buat before ternyenyak kat port baru.before ni kan port kat belakang KFC kat child playland tu.haha.
klakarnyer org sebelah aku tu siap mengigau mcm nak kene tangkap.klakar tul.haha.
pastu aku terbgn kol 6.30 kelam kabut aku bgn.tu pon seb baik ayah aku kol.haha.bgn g basuh muke pastu terus g boarding.ok itu jer part ni.ok aku kene released la kot oleh PETRONAS.and u know y.lalalalala.nak keje nak keje nak keje.






-still got the blues for you-

No comments: