..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Thursday, August 26, 2010

apa nak buat?

situasi 1
kalau korg bosan nak mampus kat opis lepas tu korg tak leh nak buat apa pon sebab takot kene marah ngan bos korg sebab ngular tak tentu pasal? bak kata bos korg huha..huha jer korg kat belakang tu..korng kene fokus tau!! turun kan rate arrears and no new npl ok rehab team!!

situasi 2
kalau korg rindu sgt kat someone tu tp bila korg ckp kat dia yang korg rindu dia, dia hanya ckp thanks sebab rindu dia dan tak ckp pon dia rindu ke tak ngan korg.pastu satu hari tu dia ckp dia rindu sgt kat korg..bila korg ckp blk thanks sebab rindu korg, dia boleh rasa pelik napa korg tak ckp rindu dia semula?

situasi 3
kalau korg rasa korg dah jumpa someone yang korg rasa korg suke kat dia.dan pada mulanya dia memberikan response yang baek..layan korg..belanja makan..belanja wayang..sggp amek korg tgh malam buta semata nak pegi minum ice lemon tea.tp tetibe dia hilang tanpa sebarang berita..korg msg pon tak jawab..kol tak angkat..tp kekadang tu msg ada 2 3 kali jer jawab lepas tu dia mmg jadi chipsmore..kejap ada kejap takde.

situasi 4
kalau korg ada sorg kawan ni yang baek ngan korg..tetibe korg tahu sesuatu rahsia dia yang korg sgt tak sangka dan bukan nak judge dia..tp benda tu sgt berlawanan dengan apa yang korg tau pasal dia.dan kalau boleh korg nak halang drpd dia terus terjerumus dengan apa yang dia buat tu.tp korg tak leh nak buat apa sebab korg takleh nak bgtau dia yang korg tau rahsia tu sebab takut dia malu atau lepas tu dia mungkin akan bermusuh ngan dia..huhu..

tu jer..tolong la rakan2 sila la tolong saya apa nak buat dengan situasi ini?
saya tidak ada kaitan dengan satu pon situasi di atas..saya hanya membantu untuk menyebarkan situasi ini untuk membantu rakan2 lain atau mereka2 yang melalui situasi yang sama..so marilah berkongsi dengan saya di comment box yer rakan2..(sape bace blog ko ni endang, mcm mana nak dpt kan pendapat yang banyak?)
situasi2 ini bukan la rekaan semata-mata dan mmg ada kaitan dengan yang hidup tapi takde kaitan dengan yang dah mati.



.tgif.i miss u.

2 comments:

Anonymous said...

saya nak situasi yang ke 5. boleh?

hehe

..pelangimerahjambu.. said...

encik pemabaca rahsia..cukup la 4..takmau ada situasi ke 5..poning pala den kalau byk sgt masalah..