..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Monday, January 24, 2011

..masih di office..

sekarang jam menunjukkan pukul 7.00 pm, dan saya masih berada di office.
kenapa?haha.OT la sgtlah.tgh tggu my ride ni.ntah mana la dia pegi ni.adui.
sebenarnya nak update pasal weekend yang lepas.sgt seronok ok!
ok nnt saya blk umah saya update ok!

updated:

ok saya tipu! saya tak update pon smlm bila sampai umah.sebab bila sampai umah kepenatan yang sgt la melampau melanda diri.tp jgn risau.blk kang saya update ok.yer.skang 7.31 pm dan saya masih di opis.aigoo~ mcm ni la idup menompang nak buat mcm mana kan.?
kawan2 suma jgn risau yer.saya ok jer idup kat sini ni. mcm la ada org nak risau kan ko kan..poyo jer lebih ko ni endang

ok sebelum saya membebel dengan lebih panjan berjela.lebih baik saya berhenti disini sahaja.nnt saya sampai jer saya terus update gmbr2 masa weekend lepas ok bebeh.?
chiaouuu!

1 comment:

dayang said...

update jgn tak update :D