..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Thursday, March 3, 2011

its been a while kan.

wwoooohh!!

dah lama siot tak update blog ni.
bersawang dah blog ni.busuk!

ko tau kenapa aku tak update?
sebab aku busy nak mampos.
pada yang dah tau, aku dah tuko unit.
dari unit Biro dan collection ke unit processing pfi.
adui keje berlambak.fail hijau datang pada setiap masa.
aku rasa mcm kena serang ngan fail hijau pada setiap masa.
tambah lagik dengan mcm karekter aku jumpa.
saket kepala ko tau!
haiiishh..tp takpe.aku selesa ngan keje aku skang.aku suka walaupon stress..

aku nak ckp jugak.aku nak kawenkan Kirby.
tp kawen campur op coz ngan Nico la.
nak tau sapa Nico ni? ko tggu la aku update beberapa hari lagik.
sebab skang ni baru tahap merisik.tunang pon tak lagik ni.
kalau dah kawen nnt aku hupdate kat sini ok.
dah.post ni mmg takde gambo.hahaha!!
ok bye!!



.nak tuko bunyi talipon opis jadi lagu korea.sedap sket.

No comments: