..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Thursday, October 25, 2007

Review PasaL RaYe

Raye this year same mcm last year me end up raye with maksu n paksu but the diff this tyme besides maksu's new house elly also beraye with me here in klang (padan muke die rase la ape aku rase last year) huhu agak sedih jugak la x dpt nak beraye with my family back in sandakan coz my nenek sebelah baba also got new house then my baba mama abg and also uyuy blk tawau raye kedue ondaway tu smpt lagi ber3g ngan ktorg walopon x dpt jumpe thanks to teknology nowdays i got to see my mom live on my fon hehehehe "arigato 3g" hihihi




*a day b4 raya*

pic kat ats ni diambil lepas bukak hamper paksu yg besar tu pastu reben die pon besar gak this is a day b4 raye byk giler food hamper tu mcm giler maksu siap bagi2 me n elly so bawak blk utp n unisel hohohoho that reben ends up kat atas tv coz maksu xde bunge nak letak kat memane hukhukhuk


*1st day of raya*

raye pertame seronok jugak la walopon x dpt pakai baju raye yg baru tp seronok dpt g jalan umah cik yan plus walopon satu umah jer pegi raye pertame tu huhuhu balek umah mkn soto maksu masak pastu ansa my long lost family fren dtg umah maksu n dpt jumpe die die dah kurus la dah x mcm dulu gumuk hahahahaha aku jer ni dari kurus ke gumuk huhuhuhuhu






*2nd day of raya*


second day of raye g umah nenek pilah family fren yg berhijrah dari tawau ke kl ni diorg tggl around klang gak tp kalu p sana mmg the whole flat org sabah pegi sane terase berade di sri taman sandakan hukhukhuk kat situ la terase windu ngan adang one of my bestfren huhuhuhu...

No comments: