..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Wednesday, April 15, 2009

tak puas hati~

amaran- jangan ada sesapa pon yg terasa ngan post ni. post ini dikarang kerana ketiadaan kerja dan mmg nak marah org tp tak tahu nak marah mcm mana so kalau terasa jugak sila jgn coment dan abaikan jer post ni

aku tak puas hati ngan ko, kenapa ko kate? aku mmg nak marah ko tp aku takleh sebab aku sayang ko ni. kalau aku tak sayang ko takdelah aku nak marah ko. jgn la ko tanya aku napa aku nak marah ko. aku marah ni bersebab. ko pikir sendiri la napa aku nk marah ko. tak! ini mmg salah ko. ko yg bersalah dlm hal ni. takde org lain yg berperangai mcm ko. sia2 jer aku back up ko dulu rupanya ko ni mmg mcm tu. apa yang ko pikir masa ko buat suma2 tu? ade tak ko pikir yg ko ade kawan2 lain? ko pikir tak apa yg org akan pikir pasal ko? aku taw la ko jenis yang tak peduli apa org kata pasal ko. tp ko pikir la yng tak selamanya org akan pandang ko saja ja. org2 tu akan bercakap mcm2 pasal ko. ko taw tak? aku tak pahamla napa ko buat begitu. ko ingat hebatla ko nak buat mcm tu?blah arr. aku dah malas nak layan ko ni. ko ingat aku kena layan ko sorg jer ker? byk lagik benda yg perlu aku buat daripada layan perangai ko yg ntah hape2 tu. pergi mampos ar dengan perangai ko tu. aku dah malas nak layan dah~

akhirnya terluah jugak perasaan yg lama terpendam

fuh~

No comments: