..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Sunday, April 12, 2009

Terpengaruh~

kekadang aku pelik ngan perangai aku sendiri. kenapa aku berkelakuan seperti perangai aku skang ni. kekadang tu aku sendiri benci dengan apa yg aku telah buat sampai ada pihak yg saket hati ngan perangai aku tu. tapi kekadang tu aku lagi pelik ngan perangai org. nak kata aku ni dah pegi sume tempat tak jugak sebab aku ni br jer duduk beberapa tmpt for a long time la jugak. duk kat sandakan lain perangai yg aku jumpe.pegi balik kampung kat tawau lain lagi. pastu aku rasa sgt bahagia bila taw yg aku akan akhirnya keluar dari sabah bila dpt panggilan ke UTP ni. bila sampai sini lain, mcm2 perangai yg pelik2 aku jumpe. dok kat perak ni lain dari dok kat KL. besar kot perbezaan nya. aku pelik jugak napa aku jumpe org2 yg pelik perangai ni, aku tak kata yg aku tak pelik.setiap org bg aku adalah pelik sebab nya? sebab suma org ada perangai masing2.ada perangai dorg ni yg aku suka.ade jugak perangai dorg ni yg aku tak suka.antara perangai yg aku suka dan dpt adopt dlm diri aku ni:

suka shoping-ramai org suka shoping ni dulu aku tak suka shoping tp bila jumpa some people perangai tu dtg tetiba. pantang ada duit mesti nak pegi shoping pelik tol.

Image045*shoping kat jj pon jadi la*

suka makan makanan segera- fast food omputeh kate hahaha.. dulu mmg suka makan KFC tp jarang sebab kwn2 kat sandakan tak sume suke KFC. nak pegi mcD jauh kat KK hoho.. kat sini senang2 jer jumpa mcD dari UTP drive dlm 30 minit mcm tu jumpa la mcD. wehehehe~ selain tu jugak sgt addict dengan makanan2 di Secret Recepi the cakes, the food, the drinks arrrgghh skang pon ngah mengidam indulgence yg sedap tu~~[sesape nak bwk saya?]

DSC04808 

*ini fries mcD [kami tamak when its come to fries mcD]*

Image127 

*emm sedapp~*

DSC00303

*secret recepi besstttt*

jadi internet addict- kalau nak taw sampai utp ni aku br jumpe apa itu friendster,google, myspace dan sebagainya. before ni aku cume taw yahoo ngan youtube jer kot. hahaha plus MIRC. pastu duk lama sket aku terpengaruh ngan blog plak [thanks kak ain sebab aja buat blog] pastu mcm2 aku buat ngan blog aku ni. skang ni thanks to internet SBO yg takleh nak bukak FS mahupon MS aku dah teraddict ngan Facebook plak mmg mcm takde keja lain layan FB ni jawab sume jenis kuiz yg result dia ntah apa2 hoho~

byk lagi perangai2 pelik yg aku jumpe sebenarnya cuma aku malas nak menaip skang so post ini will be continued…

 

-saya mmg senang terpengaruh-

1 comment:

iLLy said...

sy terpengaruh dgn kamu yg suke tgk american idol......

tp letak ape jenis masakan yg ade potatoes depan i... perggggh~