..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Friday, July 24, 2009

outing itu~






smlm iaitu hari jumaat..
aku..intan..fiqah..pegi ipoh!!
first time BuBu pegi ipoh..

best oo..walaupon takde duit byk giler beli barang
hahaha..tapi sgt worth it..haha..gmbr2 barang2 yang dibeli tiada kerana tak mau tunjuk kat org hahaha..kejam jer..

tp ade pic2 ni~

*next scholar mahu baju ini*
sgt sumel oo


starbucks madness!!
thanks rumate sayang!!


rumate telah menggoda aku untuk berbelanja di satu kedai kosmetik ni
seb baek takde duit kalau tak borong satu kedai tu..tp dah beli byk oo kat kedai tu..
tp aku berjaya tuk menggoda dia beli something yang dah lama dia nak beli dan akhirnya dia beli ngan harga yang berpatutan sgt..dan berbaloi-baloi..hahahaha
dan terbeli something that i wanted for quit a little time since the sem start..sebab yang lama dah agak2 lame..



-rumate..next scholar jum kuar lagik-
-ok skang fokus FYP [tp tito lagik best ni]-

6 comments:

Nur Afiqah said...

comel baju tu.. apsal kte x prasan pn awk cube??

thepinklover said...

sebab masa ni awk pegi semayang~

Hajar said...

endang............
fyp..fyp...

thepinklover said...

baik hajar!!

nisha said...

lawa ar shirt tuh..

beli weyh next scholar..berbaloi2..

haha..smngt okei ak suruh org shopping

sarhanah said...

klu skoler masuk kta g shopig baju yer endang..huuurayyyy.
eh, mask jgn lupe pki klu nk g epow nnt.. =P