..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Tuesday, July 21, 2009

...kami kan ade this tradition bukak sem baru mesti makan kat pizza..memandangkan sem ni iaitu sem julai 09 kami suma dah kumpul balik sume termasuk dak2 yang lain tu so we decided to teruskan the tradition..but this time maybe buat kat kl sebab sume pon nak turun kl..but..because of some constraint..ejay ngan pinat tak dpt nak turun kl..so batal la nak makan pizza kat kl~

..then last sunday..the weekend before start sem..aku blk dari kl ke utp bersama ajim..then dia kate nak lepak kat tmpt lepak baru..ajak la bebudak lain katanya..tmpt lepak baru tu adalah Old Town Kopitiam yang baru bukak kat Gopeng..dekat ngan McD besar kat Gopeng tu..


*ni bukan yg kat gopeng tu..aku google pic ni haha*

..kononnya gerak lepas maghrib sebab nak tggu ejay sampai..tp ktorg gerak kol 8 lbh nak dekat kol 9 kot baru gerak..sampai kol 930 kot..tak ingat sgt..pastu order2 sume2 kami pon tggu la makanan sampai..makanan sampai jer kami terus ngap..tp sambil2 tu kami sanap2 gmbr jugak..ade pic gune hp aku..ade yang gune hp nana..dan kebanyakan pic amek pakai camera BF ejay..dia ade camera lense besauuuuu~ sgt jeles ok~

then kami decided to karok la apa lagik.hahahaha.



banyak lagi pic sebenarnya..tp tak larat la nak upload sume..tiada kata dpt gambarkan kegembiraan kami mlm tu..walaupon kami pecah tradisi..tp kami rasa every tradition start with a new traditon.. nak makan2 lagik..nak karok lagik..bila mau buat lagik ni?

sem depan insyAllah aku dah takde di antara mereka..tp aku rasa itu tak menjejaskan mereka pon sebab aku mmg selalu takde pon sebab aku kan minoriti dlm antara diorg ni..haha diorg mmg takkan terasa pon kalau aku ade ke takde..so takde beza..sem depan nak korg buat mcm ni lagik ek..kalau aku ade kat semenanjung ni aku akan dtg utp. join korg tp kalau aku kat borneo tu..teruskan tradition ni..dan plis update aku yang tak taw apa2 ni..aku syg korg sume..muah~



-nak bersama korang selamanya-



No comments: