..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Thursday, February 25, 2010

.pelangi indah merah jambu.



new blog title.pelangindahmerahjambu.
nak tukar link juger.tp takleh nnt org tak jumpe blog ni plak.haha.[perasan giler org cari blog ko endang.] hahaha.ngok..kalau nak tukar, nak tukar jadi pelangimerahjambu..
background baru jger.tak jumpa pelangi merah jambu.tp jumpa background ini garis-garis kaler merah jambu..kan pelangi garis-garis.hehe.
motif pakai pelangi? sesajer.hehe.rasa mcm pelangi tu indah sgt-sgt.sila ignore perkataan i love u kat tepi tu..yer pelangimerahjambu care about bulanmerahjambu..tp care jer la kut.haha.sila abaikan..apa aku merepek ni?aarrghh..

si baba jumpa blog ni ek dan dengan rajinnyer die bace post-post yang aku dah post.giler..hoho..

.aku rindu hajar nak stoly molly ngan dia.
.aku rindu intan nak pegi shoping.
.aku rindu nana pinat dan ejay untuk hang out.
.aku rindu utp nak pegi klas.
.aku rindu saat2 dpt scholar.

*saya jatuh cinta dengan vampire buatan mesia ni*



-cikpelangimerahjambu-atau-cikcendawanmerahjambu-

No comments: