..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Tuesday, June 15, 2010

menyempat kau~! arini saya bgn awal giler..dan siap awal giler..
so amek la kesempatan tuk update semetara encik Viran datang menjemput saya ni.haha.
ok tak sabar rasaya menunggu kedatangan 3 org budak kesayangan saya itu.muahaha..
tp saya bekerja..so dtp temankan diorg pada waktu malam sahaja..sedih..hoho..tp takpe..seb baek diorg sempat weekend kat sini..so boleh la spend time ngan diorg nnt.ehe.cecepat la minggu depan..dah tak sabar dah ni~!ehe.ok itu saja..sekian~

2 comments:

Anonymous said...

sape 3 org 2?

..pelangimerahjambu.. said...

mereka la 3 budak kesayang saya..
nak tau..tggu~~ nnt saya post kan tentang kedatangan meraka ok? atau anda boleh baca post ..jumaat.. yang ada poster lagenda budak setan..kat situ ada mereka bertiga~
lalala~