..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Tuesday, June 1, 2010

.selasa.tuesday.

yer.rakan2..hari ini hari selasa.saya masih bercuti.
hari ini.betul2 saya tak g mana dan tak buat apa pon..hoho..
bgn..op coz seawal nak pegi keje.[sebab alarm clock punya pasal]
brekfast vico dengan biskut jacobs.
ok saya tipu.sebab saya ada pegi kfc yang berdekatan untuk beli lunch.tp lepas tu saya terus blk umah.
dinner coeslaw yang saya beli dar kfc td.

hari ni act skyping with Intan.malangnya kami hanya mampu chat.sebab saya tiada microphone. dan Intan takde webcam.tp kami chat bagai nak giler sampai kol 630.itu rekod baru ok..

si bahu plak arini lmbt sket msg saya sebab tak tahu.
msg2 kejap pastu dia main game.then mak dia ajak dia pegi ngail.
pastu msg ngan dia sambil skyping ngan Intan.

ok tu jer la yang saya buat hari ni.apa lagi?
duduk..baring..baring..duduk..
oohh saya marathong cite lipstick jungle plak arini.hoho..


.sok keje.yeay.seriously saya happy.

1 comment:

Malissa Maryam Kadir said...

ya ampun endangi! heheh..i know how i feel,teringat zaman U dulu, time org semua balik kpg mmg gila ah xda keje.hehehh