..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Saturday, July 3, 2010

sabtu saya..


bangun agak sedikit awal sambil buat muka terkejut sebab ingat kan kene pegi keja.
lepas tu tito blk sampai nak dekat tengahari..teeett.~~

bgn2 jer lapar giler ok..nak turun pegi mamak kat phase2 sgt la malas..terpandang dinding bilik yang di tampal poster McDelivery..tp adui..dan muak dah makan mcD ni.ahaa.cepat2 bukak lappy dan browse topping apa yang best.cepat2 capai fon dan dial 1300-88-2525..ehe..
cepat2 mandi takot delivery boy tu dtg tak mandi lagik..teett..kantoi mandi tengahari lagik..ngeh..

lepas mandi bukak tv..fuiyoohhh canteeekkk tv2 main cite Dhoom 2..ada benda nak di layan..
pizza pon dtg..yeay..mmg layan arrr makan pizza sambil tgk cite hindustan..tp tak tgk sampai abis pon citer tu.dan pizza pon tak abis..stok tuk makan malam.ehe..

kemudian blog hopping..stalk blog org yang chumel2 tu tetibe ada mood nak mengubah suai blog..waallaaaahhh..ini la wajah blog ku yang baru..yer templet sama tp sidebar dah takde kan2..sidebar sume dah pindah atas sket..kat bawah sket..bila scrool down jgn terkejut tgk gmbr aku yang besar gaban tu ek..hahahaha...suka hati aku la nak letak pic besar tu..blog aku.hahaha.apa aku merepek ni.lalalalalala~~~

nahh amek pic pizza aku td ngan garlic bread..plus aku upload pic mengada2 aku sekali..muahahahaha..sekali lagik sila jgn kutuk gmbr tu k..aku tau aku tak comel langsung tp aku gedik gak nak upload..

..Hawaiian Tuna..

..garlic bread plus coleslaw..yummyy..
ok lupa plak nak amek pic 2 tin pepsi..lalalala..

..aku suka pic ni..
[rasa nak lempang tak bila upload pic sendiri pastu boleh ckp suka pic diri sendiri?]


..aku gembira harini..esok nak tmbh stok kasut boleh?..

No comments: