..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Thursday, September 16, 2010

ingin

shopping like a roxstar.

sajer jer tu..mana ada fulus nak shopping mcm tu.haha.!
semalam pegi open house rumah en redzuan.ada kambing panggang.tp tak sempat nak makan.sebab kena jalan nak jumpa kawan lama tp tak terjumpa jugak sebab saya janji nak jumpa kat metrojaya tp bila saya sampai metrojaya dia di center point pulak.so tak dpt nak jumpa.saya tak makan kambing tp itu kambing panggang nampak sgt menyelerakan.

nak tahu satu benda tak?ada satu perkara miracle yang berlaku.iaitu Darlene Sona Razitah dan juga saya telah tidur di umah Maslianie.haha.miracle la sebab Darlene terlepas boleh tito umah Mas.padahal nak kuar pegi KK pon susah yang amat! tp dia dah blk umah dia mlm ni.

lepas dari umah bos redzuan.saya dan darlene pegi jalan2 di suria sabah bersama.TuT dan TuT.haha..figure it out sendiri sapa si TuT dan si TuT.haha.then kami buat keputusan untuk tgk wayang.tgk Resident Evil the after life in 3D.boleh layan la cite tu.

lepas movie kami pegi tanjung aru lepak2.then baru blk umah mas semula.mas tggu kami blk baru la dia tito.pastu kami suma pon tido.end of story.nnt kat umah baru upload gmbr ok.sekian terima kaseh..


..saya rindu en chipsmore..

1 comment:

Anonymous said...

bila update nie...