..bebelan..

"u ar the president of my heart,~"
-CN BLUE-

..and i will be ur secretary..

Tuesday, June 12, 2007

umahku syurgaku

01 june 2007(8.30p.m)
its been 2 days since i left utp..everything seems so fine this 2 days, yesterday on thursday i slept at acik mila's house, terlepas la jugak windu kat syafiq n saif yg comel tu hihi..then today balik dr umah acik mila menyempat shopping di midvalley..beli cap kat abg,cd "apa artinya cinta" tuk elly and a diary for uyuy..sok dah nak balik umah flight jam 2 ptg..gumbira tak terkata..dlm kegembiraan ini byk bende yg bakal dirindui terutamanya my frens back at utp..

nana yang
pinat busyuk
ejay venus
intan bee_kazu
cikin cayang
hajar azharul
eija bajet
atu selamber
dayu cadburrycoklat
ajim boboy
korang!!!! miss u guys already!!muahx2!!selain mereka2 ni ade juga org len yg bakal dirindui.."die"..perluke aku rindu kat die sedangkan die langsung x ingat kat aku pon..but..perasaan rindu kat die ni x bleh nak dihilangkan begitu saja..tp aku perlu lupakan die sebagai teman istimewa..aku perlu rindu die sebagai kawan biasa..tp aku x bolah nak halang perasaan ini..aku rindu tok mendengar suaranya,menatap wajahnya yg comey tu(comey ke?)hihi..dahlah lupekan die..
i noe i can do it!!!
chaiyok2...basyaaaaaa!!!!


I may run and hide
When you're screamin' my name, alright
But let me tell you now
There are prices to fame, alright
All of our time spent in flashes of light

No comments: